Nagyon kevés kellemetlenebb dolog van, mint összezárva lenni néhány szűkös négyzetméteren egy pár idegennel. Főleg amikor liftben utazunk. A hely kicsi, így mindenképpen percekre bele lógunk egymás magánszférájába. Beszélgetni nincs értelme, mert ahhoz is kevés az idő, hogy kiderüljön, van-e egyáltalán közös téma, az időjárásról beszélni pedig csak egy udvarias kényelmetlenség. Ilyenkor nagyon megnyugtató tud lenni, ha legalább van hová nézni.
Ezért is van az, hogyha liftben utazunk és a falán valamilyen offline reklám van, egészen biztosak lehetünk abban, hogy a legtöbb szempár éppen oda szegeződik. Ami igen sok szempárt jelent, ha például egy fővárosi irodaház liftjében, egy SZTK-ban vagy egy háztömb felvonójában elhelyezett lift reklámra gondolunk. Ezek a plakátok pedig teret adnak annak is, hogy ne csak a zavart oszlassuk el, de valóban informálódhassunk, hiszen a mérete megengedi, hogy bővebb információkhoz is hozzá jussunk néhány perces utunk során – gyakorlatilag bármilyen témában.
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Legutóbbi hozzászólások